tisdag 19 maj 2009

Monaco - här kommer jag!

Då vars det dax att möta Monaco-landet och ta reda på om alla myter som flyter över landet. Mina fördommar ska krossas och jag ska lära mig nya saker om Europa. Väskan är packad och barn- och husvakten är påväg. Frysen är fylld och allt är klart för att åka till flygplatsen. Det min man "missat" att informera är att det är F1 i helgen i Monaco. Eller vänta lite...nu när jag sätter ord på det hela är jag inte förvånad över det heller....Min man är helt underbar och fantastiskt intresserad av racing. Och de vänner vi ska besöka, ja, där är frun i huset lika intresserad som mig och mannen lika intresserad som Anders. Hurusom...
Det ska bli förbenat roligt att uppleva det lilla landet. När jag kommer hem ska jag prova en annan härlig i-landsgrej - jag ska operera bort mina glasögon, så att säga.
Så när jag haft semester och mina ögon fungerar, så lovar jag att berätta ALLT om både Monaco och operationen!

Lev gott och njut av vårat underbara Sverige.

Be proud!

//Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar