onsdag 15 april 2009

Första bloggningen

Varför gör jag detta?! Dels för jag är nyfiken på denna nya värld och hur det fungerar. OM det fungerar, men framför allt vill jag vill få ur mig mina egna politiska åsikter och egna värderingar om livet, i livet....

Jag ska nu fnula runt lite och se hur bloggandet funkar, sen åker jag till universitetet. Ikväll ska jag besöka Skäggetorp med Folkpartiet. Tänkte sno några idéer och se till att Landeryd blir lite mer politiskt aktivt, eller medvetet, om det går. Jag tror många här i mitt område röstar på Moderaterna för att de TROR att det är det man ska när man är egenföretagare eller höginkomsttagare, men i grund och botten är de liberalister och därmed även Folkpartister...jag återkommer....

Glöm inte mässan i Cloetta den 24-26 april!
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar