fredag 15 januari 2010

Nu händer det

Det är nu det händer. Allt det där som ska fungera i framtiden. Helt härligt att se hur det jag gör och försöker skapa bara faller på plats. Och jag är inte ensam. Det finns en hel del människor som tycker om det jag vill skapa. Jag är stolt över oss!

Kom precis hem från en lunch med en tjej som kan peppa och som låter sig peppas. En glad människa som ser möjligheter i stället för problem. Sånt lyfter mig och får mig att orka vardagens bestyr.
Är bara hemma och vänder en kort stund, för snart är det dags att hämta sonen som ska på tennismatch. Anders är i Gränna. Amanda är i skolan hoppas jag och Johannes jobbar.

Idag när jag sprang på en kompis på stan så säger han att jag ser trött ut! En annan undrade vad jag hade gjort! Tydligen så hade håret blivit så elektriskt att det stod rätt ut så det såg ut som om jag hade haft en tuff morgon. Det hade jag inte. Tvärtom. Läste lite, vilade och gjorde mig i ordning för lunchen. Inget jobbigt alls. Men men, jag är glad att de säger vad de tycker. Det innebar att jag kunde fixa frisyren och tänka på att öppna ögonen lite till. Jag vill ju inte springa omkring och se trött ut på stan. Ha ha!

När det gäller politiken händer det rätt mycket just nu. Valstaben har haft möte med oss i sittande styrelse. Jag berättade min version, kände mig lite stressad under det mötet. Funderar fortfarande på varför jag hade den känslan....
Sen har det varit möte för att fatta beslut om Folkpartiets handlingsprogram, något jag tyckte var ett märkligt forum. Vi blev inte klara, så vi ska fortsätta mötet den 23 januari. Det blir nog bra till slut. Det är jag övertygad om annars hade jag nog inte pratat om valet 2014 med mina vänner.

Nä, jag får berätta mer en annan dag. Nu ska jag hämta sonen så han kan spela match.

Kram å Karma

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar